Manuál učitele

Manuál učitele je přehledný oficiální průvodce akademického pracovníka na Ekonomicko-správní fakultě MU. Manuál obsahuje výčet jednotlivých problémů v abecedním pořadí; rozkliknutím hesla se Vám zobrazí základní popis problému s návodem na jeho řešení. Důležitou součástí textu jsou klikatelné odkazy, které vedou k aktuálně platným závazným formálním dokumentům (vnitřním předpisům a vnitřním řídícím aktům univerzity i fakulty), jež danou problematiku na fakultě momentálně upravují.

Manuál učitele také plní funkci oficiálního výkladu jednotlivých vnitřních předpisů fakulty. Takto budete mít jistotu, že se o dané problematice dozvíte vše potřebné a aktuálně platné.

Manuál zaměstnance

Manuál zaměstnance je přehledný oficiální průvodce zaměstnance na Ekonomicko-správní fakultě MU. Manuál obsahuje výčet jednotlivých problémů v abecedním pořadí; rozkliknutím hesla se Vám zobrazí základní popis problému s návodem na jeho řešení. Důležitou součástí textu jsou klikatelné odkazy, které vedou k aktuálně platným závazným formálním dokumentům (vnitřním předpisům a vnitřním řídícím aktům univerzity i fakulty), jež danou problematiku na fakultě momentálně upravují.

Manuál zaměstnance také plní funkci oficiálního výkladu jednotlivých vnitřních předpisů fakulty. Takto budete mít jistotu, že se o dané problematice dozvíte vše potřebné a aktuálně platné.

Elektronizace administrativy

Stravenková karta

O co se jedná?

Edenred Card je předplacená karta Mastercard, která nahradí papírové stravenky pro zaměstnance ECON MUNI. Jedná se o bezkontaktní čipovou kartu, která je zabezpečená PIN kódem a se kterou lze platit až do výše aktuálního zůstatku.

Výhody:

  • bezkontaktní platba – „pípnete a jdete“ 
  • úspora – v restauraci si vezmou jen tolik, kolik skutečně utratíte 
  • praktická platba – nemusíte počítat stravenky, doplácet hotovost nebo naopak tratit při platbě stravenkou vyšší hodnoty – již žádné „na poukázky nevracíme“ 
  • pohodlné a komfortní použití – jedna karta plná stravenek stále v peněžence 
  • online kartový účet a stálý přehled o transakcích třeba v mobilní aplikaci 
  • bezpečnost – při ztrátě nebo odcizení kartu zablokujete a zamezíte tak ztrátě prostředků 
  • prostředky na kartě platí 24 měsíců od nabití 
  • chytrá platba – karta k platbě využije nejdříve ty prostředky, kterým hrozí expirace 
  • platnost karty je 5 let od vydání

Kde lze s kartou platit?

  • Ve vybraných restauracích, kavárnách, obchodních řetězcích a obchodech s potravinami, rychlých občerstveních, jídelnách, automatech, autobusech, vlacích atd. v České republice v uzavřené síti smluvních partnerů akceptujících Ticket Restaurant na klasických bankovních terminálech a online ve vybraných provozovnách. 
  • Všechny partnerské provozovny, kde je možné platit Edenred Card, jsou v on‑line vyhledávači na edenred.cz, a také v mobilní aplikaci.
  • Na webu edenred.cz ve vyhledávači provozoven je potřeba zadat město, zvolit produkt TICKET RESTAURANT CARD a následně si vybrat vypsání seznamu e-shopů, kamenných provozoven či online dovozů (např. www.damejidlo.cz, www.rohlik.cz, atp.).

Kdy dostanu novou kartu a co s ní mám udělat?

Začátkem prosince 2020 budete vyzváni k vyzvednutí nové karty na pokladně fakulty. Po jejím převzetí proveďte aktivaci podle přiloženého návodu.

Stravenky na leden 2021 (případně další měsíce) si standardně objednáte v Inetu. Před koncem roku budou připsány na kartu a Vy budete informováni e-mailem.

Kolik peněz mi zbývá na kartě?

Zůstatek na kartě a mnoho dalších informací zjistíte pomocí:

  • TicketCard by Edenred – mobilní aplikace (zjištění zůstatku, vyhledávač provozoven, transakční historie) pro Android i ‎iOS.
  • Online účtu – aktivace karty, zjištění zůstatku, zjištění pinu, blokace ztracené karty, přehled transakční historie, informace v transakční historii o možné expiraci prostředků k určitému datu. Účet si založíte při aktivaci první karty.
  • Zákaznické linky 296 363 000 – aktivace, PIN, zjištění zůstatku

Platby mobilním telefonem

Kartu lze nahrát do mobilního telefonu a platby provádět mobilem či chytrými hodinkami prostřednictvím služeb Apple Pay a Google Pay:

  • Rychlé, jednoduché, bezkontaktní a bezpečné placení
  • Možnost vložení karty až do 4 zařízení

Aplikace Qerko – nemusíte čekat na číšníka kvůli objednání či placení ani složitě rozpočítávat útratu (stačí jen naskenovat do aplikace QR kód umístěný na stole, u kterého sedíte a jednoduše zaplatit).

Změna PINu, ztráta karty

  • PIN najdete ve svém on-line účtu nebo Vám bude sdělen na tel. čísle 296 363 000.
  • Změnu PINu na kartě lze provést v jakémkoliv bankomatu za poplatek 5 Kč.
  • V případě ztráty karty je nutné ji zablokovat v on-line účtu nebo na zákaznické lince 296 363 000 nebo 234 662 340 a nahlásit ztrátu na personálním oddělení Ekonomicko-správní fakulty MU. Posléze bude vystavena karta nová, na niž dojde k převedení prostředků ze ztracené karty.

Telefonie

Veřejné zakázky

Kontaktní osobou pro tuto oblast je Ing. Ondřej Repík / Oddělení pro strategii a projektovou podporu.

TP, PO a BOZP

Jak se zachovat v případě vyhlášení požárního poplachu?

  • Vyučující přeruší výuku a sdělí studentům, že je nutné opustit budovou. Usměrňují studenty na nejbližší schodiště. Všechna schodiště jsou úniková a východy z budovy jsou v případě požáru automaticky otevřeny.
  • Vedoucí pracovišť (či jejich zástupci) řídí evakuaci podřízených zaměstnanců.
  • Není možné používat výtahy. Ty automaticky sjedou do 1. patra a zde zůstanou.
  • V případě, že se v učebně či na pracovišti nachází hendikepovaná osoba, je nutné informaci o místě jejího pohybu (učebna, kancelář, patro) sdělit na Ohlašovně požárů (vrátnici), aby zasahující jednotka hasičů provedla její přednostní evakuaci.
  • Evakuace musí být provedena tak, aby byla záruka, že v budově nikdo nezůstal.
  • Respektovat pokyny požární hlídky (pracovníci Správy budov) a zasahujících hasičů.
  • Evakuovaní zaměstnanci fakulty, studenti a ostatní osoby, které se nacházely v objektu fakulty, se shromažďují na travnaté ploše u parkoviště fakulty („u lípy“), tak aby nebránili zásahu hasičů a vyčkají na další pokyny požární hlídky či hasičů.
  • V případě vzniku úrazu evakuovaných osob zajistí zaměstnanec Informační služby (vrátnice) přivolání lékařské pomoci. Do příjezdu lékařské pomoci zajistí poskytnutí první pomocí proškolený zaměstnanec na poskytování první pomoci.

Podle platných zákonů jsou zaměstnanci povinni seznámit se s traumatologickým plánem (zásady první pomoci, důležitá telefonní čísla, zkratka TP) a předpisy týkajícími se požární ochrany (zkratka PO) a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP). Níže jsou uvedeny odkazy na soubory, v nichž jsou uvedeny podmínky TP, PO a BOZP na ESF MU.

Ostatní

GDPR

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.