Modeling consumer behavior in mobile commerce from the perspective of wireless Internet adoption: A comparative analysis of Japan, Spain, and the Czech Republic

Název česky Model chování zákazníků m-commerce z pohledu používání bezdrátového internetu: srovnávací analýza Japonska, Španělska a České republiky
Autoři

OKAZAKI Shintaro ALONSO Javier ŠKAPA Radoslav GRANDE Ildefonso

Rok publikování 2007
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj The Murata Science Foundation Research Report
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://www.murata.co.jp/zaidan/annual/pdf/k01/2007/a51204.pdf
Obor Ekonomie
Klíčová slova mobile commerce; mobile gaming; comparative analysis
Popis Prozkoumali jsme faktory ovlivňující užívání mobilního internetu mezi (globální) mládeží. K tomu jsme rozšířili model TAM o vizuální přitažlivost, úniku, vnímanou novost a ekonomickou hodnotu, a nahradili jsme užitečnost efektivností. Model jsme validovali na několika kulturně odlišných skupinách, se záměrem potvrdit existenci fenoménu "globální kultury mladých" v oblasti mobilních hrách.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.