Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu)

Logo poskytovatele
Autoři

NESHYBOVÁ Jarmila HEYDOVÁ Lada

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova Relationship marketing; stakeholder; relationship marketing in municipalities
Popis předkládaný texz prezentuje dílčí část výsledků mezinárodního srovnávacího výzkumu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research, který byl realizován v České republice, ve Slovenské republice a v Polsku. Článek obsahuje část výzkumných výsledků týkajících se České republiky, zjištěných u souboru patnácti obcí s rozšířenou působností Jihomoravského kraje. Účelem výzkumu bylo zjistit, v jaké míře je pojem "relationship marketing" v obecních úřadech znám, jak ho představitelé obecníhc úřadů chápou a v jaké míře daný marketingový nástroj uplatňují v praxi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.