The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic

Název česky Pojem hodnoty a znalostí v B2B vztazích v České republice
Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Festive scientific conference on the occasion of 15th anniversary of the establishment of faculty of business and management.
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova value knowledge B2B relationship
Popis Příspěvek prezentuje některé výsledky z probíhajícícho výzkumného projektu Grantové agentury ČR, týkajícího se v nejširším slova smyslu konkurenceschopnosti malých astředních podniků. Vedle makroekonomických faktorů je pozornost v projektu věnována oblastem zájmu, které nejsou v českém prostředí dostatečně známé. Konkrétně, jssou to tři témata s nedostatečným zájmem ze strany teorie a praxe a cílem příspěvku je nabídnout vhled do stávajcící situace ohledně těchto témat.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.