The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic

Název česky Pojem hodnoty a znalostí v B2B vztazích v České republice
Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Exploiting the b2b knowledge networks: new perspectives and core concepts
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova value knowledge B2B relationship
Popis Příspěvek prezentuje některé výsledky z probíhajícícho výzkumného projektu Grantové agentury ČR, týkajícího se v nejširším slova smyslu konkurenceschopnosti malých astředních podniků. Vedle makroekonomických faktorů je pozornost v projektu věnována oblastem zájmu, které nejsou v českém prostředí dostatečně známé. Konkrétně, jssou to tři témata s nedostatečným zájmem ze strany teorie a praxe a cílem příspěvku je nabídnout vhled do stávajcící situace ohledně těchto témat.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.