Vztah jako konkurenční výhoda

Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Scientia Iuventa 2007
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova small and middle enterprises relationships competitive advantage
Popis Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření realizovaného na vzorku malých a středních podniků v České republice, zaměřeného mimo jiné také na vnímání významu vztahů, zejména vztahů se zákazníky jako konkurenční výhody. Analýza výsledků umožňuje také zajímavou komparaci podniků orientovaných na zahraniční trhy, podniků z různých odvětví a podniků s různou tzv. hospodářskou úspěšností, tedy finančně vyjádřenou konkurenceschopností v průběhu posledních tří let existence podniku. Srovnání je učiněno taktéž s velkými podniky, které byly také zastoupeny ve vzorku respondentů. Hledisko konkurenční výhody bude doplněno také o vnímání úrovně kvality vztahů se zákazníky jako slabé či silné stránky podniku. Dotazníkové šetření a jeho výsledky jsou vstupem pro připravovaný výzkum malých a středních podniků v problematice vztahového marketingu a vztahového managementu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.