Mobile marketing: consumers' behaviour

Název česky Mobilní marketing: spotřebitelské chování
Autoři

ŠKAPA Radoslav ČÁSTEK Ondřej

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference IX. International Conference of Doctoral Students
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova M-commerce; consumers behavior; mobile marketing
Popis Mobile commerce patří v současnosti k velmi populárním tématům. Tento termín se objevil s rozvojem mobilních technologií a nových způsobům platebních transakcí. Mobilní komerci můžeme definovat jako druh obchodních transakcí, které jsou realizovány alespoň z části za pomoci mobilních komunikačních prostředků jako jsou mobilní telefony, přenosné počítače (PDA). Jejich místo je typicky na začátku nebo na konci obchodní transakce. Následující text se pokouší popsat situaci v m-commerce z marketingového hlediska tak, aby vyzdvihnul otázky, které na tomto poli vyvstaly.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.