Problematika jakosti v malých a středních podnicích

Autoři

SUCHÁNEK Petr

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova quality; marketing; small and medium enterprises
Popis Článek prezentuje výsledky výzkumu prováděného v malých a středních podnicích (především v Jihomoravském kraji) v roce 2004. Výzkum byl prováděn ve formě sondy, která byla zaměřena především na chápání a využívání marketingu v podnicích, nicméně odhalila některé závažné skutečnosti týkající se jakosti, resp. chápání a pojetí jakosti zkoumanými podniky. Výsledky sondy přitom korespondují s některými obecně vyslovovanými tvrzeními o pojetí jakosti v podnicích v ČR a dávají je do souvislosti nejen s celkovým pojetím marketingu, ale také se způsobem řízení podniku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.