The Role of E-Learning in the Education of the Deaf

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod pracoviště Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

SKLENÁK Tomáš

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Proceedings of the Conference Universal Learning Design, Brno 2011
Fakulta / Pracoviště MU

Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Deaf; e-learning
Popis The introduction of the paper describes the relationship between ICT and deaf students in general as well as in the educational process. It introduces e-learning, defines it and classifies its types. It briefly describes technological aspects necessary for a creation and management of an e-learning course. Further, it presents e-learning in Deaf education in general. It incorporates deaf teachers’ findings and experiences with blended e-learning teaching of common subjects at the primary school for the Deaf, high school for the Deaf and university, in particular Masaryk University...
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.