Analýza přínosů z centralizace nákupu

Autoři

KUBÁTOVÁ Eva

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Ekonomické znalosti pro tržní praxi - Sborník příspěvků
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Centralizace; decentralizace; nákup; přínosy z centralizace
Popis Nákup je jednou ze strategických oblastí podniku. Podnikový management tak musí důkladně zvážit, jakým způsobem nákup organizovat, aby vytvářel co nejvyšší hodnotu pro podnik. Jedním z prvku organizace nákupu je (de)centralizace resp. míra (de)centralizace. V článku se zabývám, jaké jsou možné přínosy centralizace nákupu, která se stává v některých odvětvích velmi populární.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.