Destinační management a spolupráce v destinaci

Autoři

HOLEŠINSKÁ Andrea

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník z 1. a 2. mezinárodní konference "Aktuální problémy cestovního ruchu"
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova destination management; destination company; tourism organization; partnership in destination
Popis Úvodem se příspěvek zabývá terminologií a objasněním pojmů destinační management a destinační společnost. Dále se příspěvek soustředí na spolupráci aktérů cestovního ruchu v destinaci jakožto jednoho z klíčových principů fungování destinace. Součástí příspěvku je také prezentace výsledků specifického výzkumu zaměřeného na organizaci cestovního ruchu v Jihomoravském kraji.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.