Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí

Autoři

LUKÁŠOVÁ Růžena ŠIMBEROVÁ Iveta

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova corporate culture; management
Popis Příspěvek prezentuje část výsledků řešení dílčího úkolu "Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem", který je součástí institucionálního výzkumného záměru MSM 265100018 "Výzkum strategického řízení v českých firmách", řešeného na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Prezentovány jsou typické charakteristiky vnímání interního a externího prostředí, vlastní managementu českých výrobních firem.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.