Wie können Deutschlehrende ihre Schülerinnen und Schüler zum Deutschlernen motivieren?

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Jak mohou vyučující německého jazyka motivovat své žákyně a žáky k učení se němčině?
Autoři

FUKOVÁ Petra

Rok publikování 2019
Druh Článek ve sborníku
Konference Sprachen, Literaturen und Kulturen im Kontakt. Beiträge der 25. Linguistik- und Literaturtage, Miskolc/Ungarn 2017.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova German lessons; motivation; motivating; teacher; student
Popis Motivace žáka má podstatný vliv na proces učení, konkrétně na jeho rychlost a úspěšnost. Proto lze podporu motivace žáků k učení označit za významnou součást pedagogického jednání každého učitele. Tento příspěvek prezentuje některé vybrané předběžné výsledky výzkumu, jehož cílem je zjistit, jak může učitel německého jazyka motivovat své žáky k učení se němčině. Příspěvek se zaměřuje na data, jež byla získána prostřednictvím rozhovorů se žáky. Některá z nich jsou zde představena a komentována.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.