Obsahová analýza učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

TRNOVÁ Michaela

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova vocabulary; teaching vocabulary; Framework Education Programme for Elementary Education (FEP EE); textbooks; content analysis
Popis Předkládaný text představuje teoretická východiska (slovní zásoba, výuka slovní zásoby, učebnice a učebnice anglického jazyka), edukačně-politická východiska (Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání) a přehled výzkumů relevantních vzhledem k plánované obsahové analýze učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.