Lower Secondary School Pupils’ Perception of e-Textbooks

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Vnímání elektronických učebnic žáky druhého stupně základní školy
Autoři

MORAVEC Josef PEŠKOVÁ Karolína

Rok publikování 2016
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj e-Pedagogium
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2016/e-Pedagogium_2-2016online.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova e-textbook; lower secondary school pupils; perception; printed textbook
Popis Cílem studie bylo zjistit vnímání budoucího) používání elektronických učebnic žáky ZŠ. Cíl byl dosažen prostřednictvím dotazníkového šetření zahrnující 250 žáků ZŠ. Získaná data byla analyzována prostřednictvím deskriptivní a inferenční statistiky. Elektronické učebnice by rádi používali i bez ohledu na to, zda s e-učebnicí mají/nemají přímou zkušenost. Z hlediska hodnocení učebnic by respondenti uvítali častější práci s e-učebnicí než s tištěnou učebnicí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.