Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k autonomii žáka a jejímu rozvíjení: přehledová studie

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

STODOLOVÁ Marie

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Předkládaný příspěvek se zabývá příležitostmi k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka a přesvědčením učitelů vztahujícímu se k žákově autonomii. V úvodu jsou vysvětleny nejdůležitější koncepty disertační práce a posléze jsou představeny výzkumy zkoumající autonomii žáka a učitelovo přesvědčení, které demonstrují stav zkoumání této problematiky. Poté jsou zde podrobněji rozebrány nejrelevantnější české i zahraniční výzkumy důležité pro pochopení zkoumaného problému.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.