Personální oddělení
Personální oddělení zajišťuje komplexní výkon veškeré personální agendy spojené zejména s výběrem a přijímáním zaměstnanců fakulty, dále pak péči o zaměstnance, administraci jejich odměňování, agendu zaměstnaneckých výhod a agendu odborného růstu. Vede komplexní pracovněprávní administrativu, spravuje evidenci a nároky v oblasti dovolených, rozvržení pracovní doby, docházky aj. Koordinuje a zjišťuje také činnosti spojené s přípravou a získáním certifikace HR Award.
Personální oddělení sídlí v 2. nadzemním podlaží, dveře č. 214.
Kontakty
AGENDA
- Personální strategie fakulty
- Výběrová řízení (akademické, neakademické pozice)
- Pracovně právní agenda
AGENDA
- Mzdová agenda
- Potvrzení o zdanitelných příjmech, potvrzení pro banky, důchody
- Daň ze závislé činnosti, sociální a zdravotní pojištění
- Mateřská a rodičovská dovolená
- Dočasná pracovní neschopnost
AGENDA
- Koordinace aktivit projektu HR Award
- Hodnocení a rozvoj zaměstnanců
- Rovné příležitosti
- Nastavování a implementace HR procesů
AGENDA
- Administrativa spojená s pracovně právními dokumenty
- Popisy pracovních činností
- Zaměstnanecké karty, ITIC
- Lékařské prohlídky