Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby (Emanno)

Logo poskytovatele
Kód projektu
TL02000055
Období řešení
1/2019 - 12/2020
Investor / Programový rámec / typ projektu
Technologická agentura ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Ekonomicko-správní fakulta
Spolupracující organizace
Západočeská univerzita v Plzni
SANEK Ponte, z. s.

Cílem projektu je tvorba funkčního marketingového nástroje konkurenceschopnosti a udržitelnosti pro nestátní neziskové organizace se zohledněním
vývojových trendů v oblasti neziskového sektoru. Záměrem je spojit úsilí relevantních vědních disciplín a pokusit se jej nabídnout nestátní neziskové organizaci (NNO), která má diverzifikované financování se sníženou závislostí na veřejných zdrojích od roku 2020. Po roce 2020 po ukončení projektu budou moci NNO metodiku úspěšně aplikovat.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.