Potřebují PR kampaně v politice pravidla?

Hlavním tématem diskuze bude stav politického marketingu v Česku a na Slovensku. Je politický marketing stále více agresivnější? Je na turbulentní a stále se měnící politické prostředí připravena jak česká, tak slovenská legislativa? Jakou roli hraje v politickém marketingu etika? Jaké byly z pohledu politického marketingu prezidentské volby v Česku a parlamentní volby na Slovensku? A jaké postavení mají v oboru předvolební průzkumy?

Panelová diskuze bude rozdělena do čtyř tematických částí:
➡️ Česká politická současnost a nedávná minulost
➡️ Role etiky v politickém marketingu
➡️ Legislativní rámec politického marketingu
➡️ Předvolební průzkumy

O těchto otázkách budou debatovat přední odborníci z oboru:
✅ Petr Lesenský (APRA)
✅ Otto Eibl (politolog – Fakulta sociálních studií Masarykovy univerzity)
✅ Dušan Mikušovič (novinář – Denník N)
✅ Katarína Remiaš (APRSR)
✅ Michal Piško (Transparency International SK)
✅ Matěj Kováč (Grayling SK)

Moderátorem panelové diskuze bude Marek Hlavica.

Akce je zdarma, není třeba se registrovat.


Pořadatel
Institut veřejné správy (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Filip Hrůza, Ph.D.

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.