Potřebují PR kampaně v politice pravidla?
-
4. dubna 2024
16:30 – 18:30 - P102, Ekonomicko-správní fakulta MU, Lipová 41a, Brno
Hlavním tématem diskuze bude stav politického marketingu v Česku a na Slovensku. Je politický marketing stále více agresivnější? Je na turbulentní a stále se měnící politické prostředí připravena jak česká, tak slovenská legislativa? Jakou roli hraje v politickém marketingu etika? Jaké byly z pohledu politického marketingu prezidentské volby v Česku a parlamentní volby na Slovensku? A jaké postavení mají v oboru předvolební průzkumy?
Panelová diskuze bude rozdělena do čtyř tematických částí:
➡️ Česká politická současnost a nedávná minulost
➡️ Role etiky v politickém marketingu
➡️ Legislativní rámec politického marketingu
➡️ Předvolební průzkumy
O těchto otázkách budou debatovat přední odborníci z oboru:
✅ Petr Lesenský (APRA)
✅ Otto Eibl (politolog – Fakulta sociálních studií Masarykovy univerzity)
✅ Dušan Mikušovič (novinář – Denník N)
✅ Katarína Remiaš (APRSR)
✅ Michal Piško (Transparency International SK)
✅ Matěj Kováč (Grayling SK)
Moderátorem panelové diskuze bude Marek Hlavica.
Akce je zdarma, není třeba se registrovat.
- Pořadatel
-
Institut veřejné správy (Ekonomicko-správní fakulta)
- Odpovědnost
-
Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
Načítám mapu…