Marketing Prakticky: Jak se dělá nejlepší fandovský zážitek v ČR?

Peter Vás zve: Hokejový souboj univerzit medzi MUNI a VUT je poldenný event, ktorému sa podarilo získať ocenenie najlepšieho fanúšikovského zážitku v ČR. Ako vybudovať show, ktorá sa radí medzi najlepšie v republike z pohľadu marketingu, alebo ako komunikovať tak, aby ste nalákali na váš event 8 tisíc ľudí? Rád s vami podobnú show a komunikačný plán vyskladám a poodhalím čo to zo zákulisia.

Peter je absolvent ESF a má úspěšnou kariéru v Heinekenu, kde se svým týmem vyhrává různé interní i odborné ceny, včetně Zlaté Effie.

Přednáškja se koná v rámci předmětu MAKK Marketingová komunikace.


Pořadatel
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.