Originalita, schopnost hlubší analýzy, kritické myšlení a reflexe jsou stěžejní dovednosti při hodnocení studenta
Děkan ECON MUNI Jiří Špalek o tom, proč fakulta přikročí ke změně závěrečných zkoušek v bakalářském studiu.
Projekt Financial Literacy International Programme se dostal na mezinárodní konferenci Erasmus+ zaměřenou na Finanční vzdělávání, současné praktiky a budoucí výzvy, kde se prezentovaly nejnovější poznatky, ukázky zahraničních programů a „best practices“. Profesorka Fuhrmann z vídeňské Wirtschaftsuniversität společně s doktorkou Buchtovou z ESF MU diskutovaly i s dalšími odborníky v rámci sekce týkající se zlepšování finanční gramotnosti v neformálním vzdělávání. Finanční vzdělávání je v popředí agend mnoha významných mezinárodních organizací, mezi něž patří také OECD, která je jedním z předních podporovatelů rozvoje finanční gramotnosti nejen v Evropě, ale i ve světě.
Děkan ECON MUNI Jiří Špalek o tom, proč fakulta přikročí ke změně závěrečných zkoušek v bakalářském studiu.
Předsedkyně AS ESF MU a členové volební komise pro volbu kandidáta na funkci děkana ESF MU ve stanovené lhůtě přijali nominace kandidátů na funkci děkana ESF MU pro funkční období 2024-2028.