Teenageři v nákupních centrech: rozdíly v nákupním chování na příkladu brněnské Vaňkovky a Olympie

Autoři

ŠILHAN Zdeněk DVOŘÁK Zdeněk CHALOUPKOVÁ Markéta VAŘECHOVÁ Lenka KUNC Josef TONEV Petr

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Popis Cílem prezentace bylo představit vybrané výsledky výzkumů nákupního chování a nákupních preferencí teenagerů bydlících či studujících v Brně. Pro komparaci byla využita dvě nejoblíbenější a nejvíce navštěvovaná nákupní centra v Brně – Galerie Vaňkovka nacházející se v blízkosti centra a periferní Olympia disponující výrazně širší nabídkou zábavy a trávení volného času.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.