Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků

Autoři

SUCHÁNEK Petr

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Hradecké ekonomické dny 2014
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova quality; customer satisfaction; performance; competitivenes
Popis Předmětem článku je analýza vzájemných vztahů kvality, spokojenosti zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku. Článek je založen na výsledcích výzkumů autora provedených v rámci specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (MUNI/A/0738/2012). Cílem článku je na základě analýzy jednotlivých veličin a jejich vzájemných vztahů vytvořit komplexní model podniku, který by mohl být následným výzkumem verifikován.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.