Spokojenost zákazníků a výkonnost podniků

Autoři

SUCHÁNEK Petr KRÁLOVÁ Maria

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova consumer satisfaction, quality, performance of the company
Popis S ohledem na statistickou významnost výsledků nelze mít za prokázanou souvislost spokojenosti zákazníků s výkonností podniku. Na druhou stranu však výsledky naznačují, že tato závislost existuje. Bude ji však nutno znovu ověřit rozsáhlejším výzkumem (s ohledem na počet zkoumaných podniků) a s využitím sofistikovanějších statistických nástrojů. Domníváme se, že přes statistickou nevýznamnost výsledků článek nabízí zajímavá zjištění. Zdá se totiž, že spokojenost zákazníka není jednoduchou (základní) veličinou, ale je naopak složena z několika dílčích veličin, které by na podnik a jeho výkonnost mohli působit komplexně.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.