Přednáška Produktový management

Práce produktového manažera patří rozhodně mezi ty náročnější. Minimálně z pohledu toho, co všechno musí znát a z kolika různých samostatných oborů by měli čerpat svoje znalosti – marketing, budování značky, byznys analýzy, atp.
Na přednášce Produktový management se společně podíváme na to, s jakými nástroji produktoví manažeři pracují, jaké výstupy se od nich očekávají, jak se jejich práce zpravidla hodnotí a co znamená být úspěšný produktový manažer. Nahlédnete do životního cyklu produktu, pobavíme se o tom, jaké lze v jednotlivých fázích zvolit strategie a o mnoha dalších tématech.



Michal Kubín působí jako ředitel marketingu v přední české marketingové a PR agentuře LESENSKY.CZ, kam nastoupil na konci roku 2018. Má na starosti zejména řízení týmu marketingových specialistů a grafických designerů, péči o klienty agentury a návrhy marketingových strategií. Od začátku své více jak 12leté kariéry se zabývá marketingem a marketingovým řízením. Působil jak na straně klientů v B2B i B2C, tak na straně menších marketingových agentur. V poslední době se věnuje zejména marketingovým strategiím a budování značek. Kromě působení v agentuře LESENSKY.CZ se zapojil jako konzultant do některých ročníků akceleračního programu 100 DAY CHALLENGE českého IMPACT HUBU. Mimo uvedené se věnuje vzdělávání v oblasti marketingu a GDPR ve spolupráci se vzdělávacími agenturami Top Vision (Praha) a Sova Studio (Brno).



Přednáška se koná v rámci předmětu Marketing.


Pořadatel
Katedra podnikového hospodářství (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Načítám mapu…