Největší chyby v PR a marketingu nejznámějších značek

Vybudovat na trhu silnou značku, ke které mají zákazníci reálný vztah, je běh na dlouhou trať a vyžaduje to značné investice. Ještě náročnější je ale důvěryhodnost a emoce spojené se značkou udržet. Potvrdit to mohou nejen světoznámí marketingoví experti, ale i specialisté na konkrétní oblast marketingové komunikace. Marketing je napůl věda a napůl umění. Neexistuje žádný univerzální recept, jak na trhu uspět. Občas se proto stane, že se i pomyslný mistr tesař utne. Pojďme se podívat na případy, kdy velké brandy zkrátka a dobře udělaly chybu a jaký dopad to mělo nejen na vnímání značky, ale i prodeje produktů. Známé značky jsou totiž dnes a denně vystavovány soudu nejpřísnějšímu, totiž milionům potenciálních zákazníků. Zejména v době sociálních sítích, kde se veřejná diskuze rozpoutá během chvilky.



Informace o přednášejícím:
Roman Kučera zahájil studia absolutoriem na Konzervatoři Brno, pokračoval na FF MU a dokončil na University of London. Po návratu z Velké Británie sbíral více než 13 let profesní zkušenosti ve světě médií, marketingové komunikace, Public Relations a managementu. Posledních 5 let působí na pozici marketingového, obchodního ředitele a nyní jako CEO v PR agentuře Lesensky.cz. Jeho stěžejním záběrem jsou marketingové analýzy a strategie, brand building, online marketing a integrované kampaně. Pracovní zkušenosti čerpal jako šéfredaktor a autor několika knižních bestsellerů ve vydavatelstvích Computer Press a Extra Publishing. Zkušenosti z médií zúročil na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit. V agentuře Lesensky.cz vytváří marketingové strategie pro společnosti různých oborů i velikostí, od nadnárodních korporací až po startupy a nové projekty.
Přednáška se koná v rámci předmětu Marketing 2/Marketingová komunikace


Pořadatel
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.