Marketing prakticky: Jak a proč dělat podcast

Posloucháte podcasty? Zajímá vás, jak se tvoří, natáčí, zpracovávají a spoooustu dalšího? V tom případě se na vás budu těšit 5. 10.

Pro mě osobně jsou podcasty nejpříjemnější styl marketingu. Mám možnost nacítit si, jaký člověk je, jaké má hodnoty, pro co žije a hlavně, jak bych tyto informace mohl použít v osobním životě.

Proč je takový boom podcastů? Protože máme neskutečné množství know how ZADARMO. A druhým důvodem dostupnost – podcast si může natočit prakticky každý a to za pár korun. Všechno tohle probereme. Prostor na otázky? Rozhodně bude. Z meetingu máte odcházet s tím, že víte, co vás zajímá. To je cíl.

Přednášet bude Jakub Stejskal (CEO PromoPeople podcastová agentura). Přednáška se koná v rámci předmětu MAKK Marketingová komunikace.


Pořadatel
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Ing. Renata Čuhlová, Ph.D., BA (Hons)

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.