PŘIHLÁŠKA NA SEMINÁŘ Elektronická přihláška a další informace včetně platby vložného a rezervace ubytování jsou k dispozici na webových stránkách konference: www.econ.muni.cz/seminar_praxe Informace pro účastníky semináře budou průběžně aktualizovány na výše uvedených webových stránkách. Komunikace s účastníky semináře je vedena prostřednictvím mailu praxe@econ.muni.cz. Na základě přihlášení elektronickou přihláškou nebo mailem bude vystavena a zaslána faktura. Vložné: 1550,- Kč (1302,- Kč bez DPH) Vložné zahrnuje výdaje na organizaci semináře a občerstvení v průběhu jednání semináře, včetně diskusního večera a náklady na vydání sborníku ze semináře. Ubytování: Nabízíme možnost rezervace ubytování ve vzdělávacím Univerzitním centru MU Šlapanice. http://www.skm.muni.cz/slapanice/ Cena za dvoulůžkový pokoj včetně snídaně je 650,- Kč s DPH pro 1 osobu, za jednolůžkový pokoj včetně snídaně je 820,- Kč s DPH. Platba hotově na místě. Kontaktní adresa: Masarykova univerzita Ekonomicko-správní fakulta Oddělení pro strategii a rozvoj Lipová 41a, 602 00 Brno Tel.: 549 497 318 Fax: 549 491 720 E-mail: praxe@econ.muni.cz Charakteristika semináře: Seminář je výstupem rozvojového projektu MŠMT ČR ,,Inovace v rozvoji praxí a stáží studentů prezenčního studia". Řešitelé projektu si podporováním vzájemného dialogu mezi zástupci vysokých škol a odběratelské sféry kladou za cíl zdůraznit a prohlubovat význam studentských praxí a stáží v rámci vzdělávacího procesu, a to zejména ve snaze lepší reflexe poptávky po absolventech MU. V návaznosti na výše zmíněný cíl bude významný prostor věnován návrhům, požadavkům a zkušenostem zástupců odběratelské sféry z řad organizací veřejného i soukromého sektoru. Účastníci semináře: Na seminář jsou vítáni představitelé potenciálních spolupracujících organizací v oblasti odborných praxích a stážích studentů z podnikatelské sféry, representanti veřejné správy všech stupňů včetně jejich organizačních složek, veřejných institucí, pracovníci bank, pojišťoven, IT firem, představitelé profesních svazů a asociací, neziskových organizací. Zástupci vysokých škol, vyšších odborných škol, studenti ­ absolventi praxí a stáží a další zájemci. Přínosy semináře: * vzájemné setkání a výměna zkušeností mezi zástupci odběratelské a akademické sféry * podněty ke zkvalitnění procesu praxí, stáží a studentských projektových aktivit * diskuse o širším zapojení praxí a stáží do vzdělávacího procesu v terciárním vzdělávání * v rámci ESF MU vytvoření diskusní platformy o problematice praxí, stáží a projektových studentských aktivit na vysokých školách * vydání sborníku příspěvků ze semináře a prezentace výsledků semináře v odborném tisku Co je k tomu třeba udělat: * Poslat přihlášku do 15. 10. 2008 * Uhradit konferenční poplatek nejpozději 15. 10. 2008 * Zaslat abstrakt příspěvku do sborníku do 15.10. 2008 MASARYKOVA UNIVERZITA EKONOMICKO-SPRÁVNÍ FAKULTA Vás zve na seminář PRAXE A STÁŽE STUDENTŮ VYSOKÝCH ŠKOL Univerzitní centrum MU Šlapanice 13. a 14. listopadu 2008 pozvánka MASARYKOVA UNIVERZITA EKONOMICKO-SPRÁVNÍ FAKULTA Vás zve na seminář Praxe a stáže studentů vysokých škol Univerzitní centrum MU Šlapanice 13.­ 14. 11. 2008 http://www.skm.muni.cz/slapanice/ Seminář se koná pod záštitou děkana Ekonomicko-správní fakulty doc. Ing. Martina Svobody, Ph.D Programový výbor konference: doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc. ­ předseda (ESF MU); Ing. Petr Bajer, CSc. (RHK JMK); Ing. Jiří Crha (KÚ JMK); Ing. Oliver Pospíšil (Magistrát města Brna); Ing. Jiří Uklein, Ph.D (ÚP Brno-město). Ing. Radka Martinková (DI industrial, s.r.o.); Mgr. Martin Potůček (Czechinvest) ; JUDr. Petr Mrkývka, Ph.D (PF MU); doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D. (ESF MU); Ing. František Řezáč, Ph.D. (ESF MU); doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. (ESF MU); Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D. (ESF MU); Organizační výbor konference: Mgr. David Póč ­ předseda; Ing. Eduard Bakoš; Ing. Michaela Horňáková; Ing. Veronika Krůtilová; Mgr. Jan Neckář; Ing. Jaroslav Pichrt, Ph.D; Ing. Jan Slezák; Miroslav Smutný; Ing. Vlastimil Vintr. Spojení: Spojení od hlavního nádraží v Brně trolejbusem č. 31 na konečnou zastávku (Kalvodova) ve Šlapanicích. Doba jízdy cca 25 minut. Pozor, pro jízdu trolejbusem nutno zakoupit jízdenku platnou na 3 pásma. Při jízdě po dálnici D1 ve směru od Prahy použijte výjezd EXIT 201 BrnoSlatina letiště, směr Brno-Slatina, Šlapanice. Při jízdě po dálnici D1 ve směru od Olomouce použijte výjezd EXIT 203 Brno-východ, směr Jiříkovice, Šlapanice Předběžný časový harmonogram semináře: Čtvrtek 13. 11. 2008 09:00­10:00 Prezence 10:00­12:00 Zahájení a jednání v plénu 12:00­13:30 Oběd 13:30­15:00 Jednání v sekcích 15:00­15:30 Přestávka 15:30­17:00 Jednání v sekcích, diskuse, závěry prvního dne 18:00­ Společenský večer, ochutnávka ,,Martinského vína" Pátek 14. 11. 2008 09:00 Zahájení druhého dne semináře 09:00­11:00 Jednání v sekcích, diskuse 11:00­11:30 Závěrečné plenární zasedání 11:30­12:15 Formulace závěrů 12:15 Ukončení semináře 12:15­13:15 Oběd Pracovní sekce: 1. Inovace v rozvoji praxí a stáží studentů denního studia Tajemník sekce: Ing. Veronika Krůtilová Vedoucí sekce: Mgr. David Póč 2. Studentský podnikatelský inkubátor pro studenty denního studia Tajemník sekce: Ing. Michaela Horňáková Vedoucí sekce: Mgr. Jan Neckář http://www.econ.muni.cz/seminar_praxe Příspěvky do sborníku: Pokud máte zájem, aby Váš příspěvek byl uveřejněn ve sborníku ze semináře je potřebné jej zaslat v elektronické podobě na emailovou adresu organizačního výboru semináře praxe@econ.muni.cz. Příspěvky pište, prosím, v rozsahu do 5­10 stran. Formát příspěvku dokument MS Word; typ písma Times New Roman; řádkování jednoduché; velikost písma 12 bodů; okraje 2,5 cm (všechny). * Nadpis ­ název příspěvku v češtině nebo v slovenštině písmem velikosti 16 bodů, tučné, velká písmena, vycentrovat, vynechat řádek; stejným stylem název příspěvku v angličtině. * Vynechat jeden řádek. * Jméno a příjmení autora a spoluautorů, bez titulů. * Vynechat jeden řádek. * Česká (slovenská) anotace. * Klíčová slova v češtině (slovenštině). * Vynechat jeden řádek. * Anglická anotace. * Klíčová slova v angličtině. * Vynechat jeden řádek. * Vlastní text příspěvku. Nadpisy - velikost písma 14 bodů, tučně, velká písmena, vycentrovat. * Seznam literatury zařaďte na konec příspěvku podle normy ČSN ISO 690. * Na konci příspěvku uveďte kontaktní adresu včetně titulů. * Tabulky uvádějte v textu, číslo a název nad tabulku (Tab. 1). * Obrázky uvádějte v textu, číslo a název nad obrázek (Obr. 1). Jednací jazyky: čeština, slovenština, angličtina