Originalita, schopnost hlubší analýzy, kritické myšlení a reflexe jsou stěžejní dovednosti při hodnocení studenta
Děkan ECON MUNI Jiří Špalek o tom, proč fakulta přikročí ke změně závěrečných zkoušek v bakalářském studiu.
Čtěte dál
4. 4.
Jednodenní kurz pro ty, kdo se potřebují seznámit s možnostmi získávání informací z účetních výkazů. Co si z kurzu odnesete? Dozvíte se správné postupy, zásady a doporučení ke konkrétním případům: Jaké informace lze...
4. 4.
We assess the hypothesis that declining intergenerational economic mobility in Norway is attributable to a rising signaling value of education accompanied by more overeducation particularly among upperclass...
4. 4.
Hlavním tématem diskuze bude stav politického marketingu v Česku a na Slovensku. Je politický marketing stále více agresivnější? Je na turbulentní a stále se měnící politické prostředí připravena jak česká, tak slovenská...
4. 4.
Anotace: S etickými problémy se setkáváme dennodenně, a to jak v soukromém, pracovním, tak i studijním životě. Tento workshop nabídne prostor pro diskusi o klíčových aspektech whistleblowingu a etických výzvách v akademickém...
studentů
zahraničních partnerských univerzit
předmětů v angličtině
absolventů spokojeno s tím, co jim dala škola do života
Jsme hrdým držitelem ocenění HR Excellence in Research Award, evropského certifikátu kvality HR procesů.