Váš prohlížeč nepodporuje (nebo nemáte zapnutý) JavaScript.
Webové stránky se nebudou zobrazovat správně. Některé funkce webových stránek jsou nyní omezeny.
Povolte aktivní skriptování v nastavení Vašeho prohlížeče, případně použijte prohlížeč, který JavaScript podporuje.

Zpravodaj

Trendy v digitálním marketingu a jak to vypadá v praxi

Dovolujeme si vás pozvat na přednášku pana Ing. Petera Medvedě ze společnosti Motorola Solutions na téma Trendy v digitálním marketingu a jak to vypadá v praxi. Přednáška se uskuteční ve středu 15.11.2017 ve 14:35 v učebně P104 (ESF MU, Lipová 41a, Brno).

Anotace přednášky: Oblast digitálního marketingu se mění každý den. Přibývá technologií a nástrojů, giganti jako Google a sociální sítě rozšiřují svůj dosah, běžnými výrazy v marketingové mluvě jsou big data, machine learning, content marketing, konverze, persona, nebo account-based marketing. Ukážeme si některé z těchto zásadních trendů a nahlédneme na to, co pro marketingovou komunikaci v praxi tyto trendy znamenají.

Přednášku pořádá Katedra podnikového hospodářství (Ing. Klára Kašparová, Ph.D.).

autor: Jan Nepovím | zobrazeno: 120x | URL zprávy: http://www.econ.muni.cz/n4449/