Informace o projektu
Aktev VII.
(Aktev VII.)
- Kód projektu
- MUNI/A/0881/2017
- Období řešení
- 1/2018 - 12/2018
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
- Mgr. Martina Čeřovská, Ph.D.
- Ing. Mgr. Hana Delalande
- Mgr. Ing. Eva Ellederová, Ph.D.
- Mgr. Andrea Frydrychová
- Mgr. Petra Fuková, Ph.D.
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Tereza Harastejová
- Mgr. Martina Hulešová, M.A., Ph.D.
- Bc. Mgr. Petra Chládková
- Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
- Mgr. Marie Chválová, Ph.D.
- Mgr. Pavla Jahodová, Ph.D.
- Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
- PhDr. Simona Kalová, Ph.D.
- Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
- doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D.
- Mgr. Ondřej Krahulec
- Mgr. Janina Krejčí, Ph.D.
- Mgr. Eva Krovová
- Mgr. Marie Lahodová Vališová, Ph.D.
- Mgr. Ľuboš Masaryk, M.A., Ph.D.
- Mgr. Pavla Petrová
- Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D.
- Mgr. Věra Sládková, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Vendula Soběslavská
- Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
- Mgr. Jaroslav Suchý
- PhDr. Mgr. Vojtěch Štilec
- Mgr. Tereza Talavašková
- Mgr. Michaela Trnová, Ph.D.
- Mgr. Jana Veličková, Ph.D.
- Mgr. Adam Zeisek
Projekt je koncipován jako podpora výzkumu v oblasti učení a vyučování cizích jazyků a bude realizován v rámci doktorského studijního oboru Didaktika cizího jazyka. Koncepčně navazuje na výstupy projektů specifického výzkumu řešených v letech 2011 - 2017, dále rozvíjí vybraná výzkumná témata didaktiky cizích jazyků a doplňuje jejich paletu o témata nová, která reagují na aktuální trendy nejen v oblasti jazykového vzdělávání, ale i jazykové politiky a edukační lingvistiky. V rámci řešení projektu bude podporován rozvoj následujících kompetencí a schopnosti studentů daného doktorského studijního oboru: (1) vlastní metodologické kompetence, (2) schopnost získávat nové poznatky v oblasti metodologie teoretického i empirického oborově didaktického výzkumu v rámci domácích i mezinárodních vědeckých setkání a krátkodobých stáží, (3) schopnost prezentovat výsledky výzkumných šetření odborné veřejnosti na konferencích i v různých veřejných publikačních platformách doma i v zahraničí a (4) schopnost samostatné vědecké práce a rozvoj schopnosti vědeckého psaní. Výsledky projektu budou využitelné pro další rozvoj oborově specifického výzkumu v oblasti didaktiky cizích jazyků.
Publikace
Počet publikací: 87
2019
-
A corpus-based study of advanced Czech learners of English
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
-
Entwicklung der professionellen Wahrnehmung künftiger DaF-Lehrer(innen) mittels einer videobasierten Online-Plattform (DaF-VideoWeb)
Fremdsprachen Lehren und Lernen, rok: 2019, ročník: 48, vydání: 1, DOI
-
Erinnerungsorte und Linguistic Landscapes im DaF-Unterricht.
Tradition und Erneuerung: Sprachen, Sprachvermittlung, Sprachwissenschaft, rok: 2019
-
Grammatical collocations in English essays written by Czech secondary school students
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
-
Korpusová analýza přesnosti mluveného a psaného žákovského jazyka
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
-
Modal verbs in English essays written by Czech secondary school students
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
-
Slovesné vazby v maturitních pracích z angličtiny
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
2018
-
Afektivní proměnná motivace v kontextu projektové výuky v rámci zahraniční žákovské výměny
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
Aktivity rozvíjející řečovou dovednost psaní v učebnici Maturita Solutinons pre-intermediate (2nd edition): Hodnocení učebnice ve vztahu k písemné části maturitní zkoušky z angličtiny.
Auspicia, rok: 2018, ročník: 15, vydání: 1
-
An ESP Coursebook Evaluation: Teachers' and Students' Viewpoints
Research in Foreign Language Pedagogy, rok: 2018